WELKOM IN ONZE KERKEN

in Nijkerkerveen

Dit is de website van drie samenwerkende Protestantse kerken in Nijkerkerveen:

Eben-Haëzerkerk, Gereformeerde Kerk en Grote Kerk

~

bezoek ook onze websites met nog meer info:

Eben-Haëzerkerk  Gereformeerde Kerk  Grote Kerk

---------------Joy Wielkens - Lead the Way

Vakantie Bijbelclub 2021

in Het Veense Hart

Bekijk HIER ook foto's van de VBC-vossenjacht!

Hallo, contact?!

Hee jongens en meisjes, de Vakantie Bijbelclub had vorig jaar ook een mooi thema! ‘Hallo, contact?!’ Was jij er ook bij? Het ging om de contacten die we de hele dag door hebben, thuis, op school, maar ook in de kerk! En door te zingen en te bidden mogen we contact maken met God. Hij maakte al het eerste contact, want Hij is je Schepper… En Hij wil contact blijven houden, altijd, tot in eeuwigheid. Daarom is Jezus Redder. Het contact tussen ons en God mag niet verloren gaan.

En om met elkáár contact te houden was er niet alleen de Vakantie Bijbelclub maar zijn er ook andere clubs: KinderClub, Spirit, Rock Solid. Wanneer en waar? Informatie is te vinden op de websites van de kerken, maar ook hier op deze nieuwe website van de kerken in Nijkerkerveen samen. Pssst…, zeg even tegen je paps of mams dat ze op hun mobiele telefoon een snelkoppeling (met de S van samen) naar deze site plaatsen! Voor blijvend contact!

Groetjes,

de dominees van Nijkerkerveen